Smo pooblaščeni servis DELL v Sloveniji za garancijska in izven garancijska popravila računalnikov in strežnikov ter prodajo rezervnih delov.
Preden prijavite napako za izdelek v obdobju garancije, prosimo preverite vrsto garancije.
Dostava računalnikov z Carry-in / Mail-in / Return to Base garancijami je možna na servis brez predhone najave.
Prijava napak za naprave z ProSupport / Next Business Day / On-Site / Collect and Return / Return to Depot / Premium garancijami je možna le po telefonu na 080 080 267 (24/7) ali 0033 499 754 667 (tujina). Obisk tehnika na lokaciji je brezplačen zato sami ne menjajte rezervnih delov, ker s tem prevzamete odgovornost za morebitne dodatne poškodbe.
Prijava napak za periferijo (monitorji, docki, tipkovnice ipd.) je možna le po telefonu na 080 080 264 (9:00 - 17:30) ali 0033 499 754 666 (tujina).
Na omenjenih telefonskih številkah je prav tako na voljo podpora za izdelke.
Če vaša naprava ni bila kupljena v Sloveniji, je najprej potrebno urediti prenos garancije preko Dell tehnične podpore na 080 080 267.
Informacije: dell@its.si ali
059 343 400 (v rednem delovnem času od 8:00 do 16:00). Nakup rezervnih delov je možen le preko e-pošte.